Instagram

niedziela, 27 września 2015

SLAP™ Watch Poland

Witam Was!
   Dzisiejszy dzień  upłynął mi bardzo pracowicie. Postanowiłam wykorzystać słoneczną pogodę i zrobić zdjęcia na bloga. Dawno nie byłam w żadnej galerii handlowej (ubrań mam pod dostatkiem), poza tym ostatnio z powodu natłoku pracy trochę szkoda mi czasu na bieganie po sklepach. Natomiast zamówiłam przez Internet nowy zegarek sportowy SLAP. Dwa dni temu przyszła paczka...i okazało się, że mój czarny SLAP pasuje nie tylko do sportowych zestawów ale także do bardzo eleganckich ubrań - o czym wkrótce się przekonacie, bo niebawem zamieszczę efekty mojej dzisiejszej pracy. Wybrałam klasyczny czarny model, natomiast w przyszłości planuję zakup SLAPa także w innym, tym razem bardzo jaskrawym kolorze :-)
Rzadko kupuję zegarki (to mój trzeci), dlatego wyszukanie odpowiedniego zajęło mi  sporo czasu. Z wyboru jestem bardzo zadowolona :-) Bransoletka wykonana jest z antyalergicznego silikonu, samozakładająca się, idealnie dopasowuje się do każdej ręki.
   Paski i tarcze dostępne są w wielu kolorach (w oko wpadły mi także: granatowy i czerwony), posiada wyjmowaną tarczę, dzięki czemu mając więcej niż jeden zegarek o różnych barwach paska i tarczy, możemy je dowolnie ze sobą mieszać, zależnie od stylu, nastroju i naszych upodobań.
   Istnieją już sklepy internetowe, które szyją ubrania na życzenie klienta. Jeśli chcecie mieć spersonalizowany zegarek, to polecam SLAPa :-) Mój - czarny - pasuje do wszystkiego :-)
   Gdzie  kupić zegarek? Na stronie SLAP™ Watch.

   W zakładce: "konfigurator" możemy wybrać kolor tarczy i paska:
źródło: http://slapwatch.pl/
  ...bądź też wybrać z gotowych monochromatycznych zestawień:
źródło: http://slapwatch.pl/
Mój model to SLAP Regular z czarną tarczą i czarnym paskiem:
Wkrótce więcej zdjęć :-))

 SLAP™ Watch na facebook /// Oficjalna strona SLAP™ Watch

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)