Instagram

środa, 23 września 2015

Goodbye summer!

   Z okazji pierwszego dnia astronomicznej jesieni krótkie podsumowanie tego lata :-)
   Ostatnio zamieściłam pierwszą stylizację z sukienką  z jesiennej kolekcji Mohito. Będzie jeszcze kilka nowości (m.in. nowy sportowy zegarek, na który czekam z niecierpliwością :-)). Natomiast ostatnio"włączyłam tryb mega oszczędnościowy" ;-) więc przede wszystkim będę szukać inspiracji w mojej dużej szafie :-) Motto na tą jesień: "Mniej kupować, więcej nosić".
Miłego dnia! :-)
A tymczasem zapraszam do obejrzenia całego postu :-)
   Zaczęło się od zdjęć zrobionych dzień po egzaminie na mój pierwszy czarny pas z Ju Jitsu (pasów mistrzowskich jest 10 więc jestem w połowie drogi :-)). Post zatytułowałam: "Lazy day".
    Następnie na chłodniejsze poranki sportowe kolorowe zestawy:
- mój ulubiony total look z Diverse:
 - oraz wersja granatowa :-)
  Późną wiosną byłam na wycieczce po zamkach Wielkopolski.  Oczywiście stylizacja była równie zamkowa.  Do obejrzenia w poście: "In the Castle".
    Moja 1-dniowa podróż do Poznania: koronkowy płaszcz z Zary i elegancki kombinezon z Mohito.
    Obok pola pełnego maków... Cekiny, koronki...
    Poranna kawa w pięknej sukience z Orsay :-)
    Eleganckie białe kołnierzyki, to co ostatnio uwielbiam :-)
    Mała  inspiracja Lalką Barbie
    Kilka zdjęć z Chin, m.in. prawdziwe chińskie Bonsai.
    Moje japońsko-chińskie inspiracje ;-) Take me to TokioIn Japanese Garden & Butterfly effect.
   Gorący lipiec:
   a na koniec: kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty :-) - TUTAJ i TUTAJ :-)
:)

4 komentarze:

  1. Świetne letnie zestawy
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfect outfits! Have a nice Autumn :)

    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon jest meeega śliczny!!!
    Uwielbiam takie!! *.*
    Świetna cieplejsza stylizacja! ;))

    http://www.fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Good bye summer! Thank you for showing these beautiful looks!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)