Instagram

sobota, 21 listopada 2015

INSPIRATIONS: Martial Arts - KAMUI

 Witam Was!
   Dzisiaj wpis dotyczacy mojego hobby jakim są sztuki walki.
Uczestniczyłam w zajęciach prowadzonych przez The Samurai Sword Artists KAMUI.
KAMUI  przygotowują pokazy (w tym roku organizowali pokaz z okazji obchodów 11 listopada - w Łodzi, z nami zajecia mieli 10 listopada ;-)), a także zajmują się choreografią do filmów. Więcej informacji znajdziecie na ich stronie oraz na facebooku :-)
   Ja jestem pod wielkim wrażeniem!
Dzisiaj podzielę się z Wami filmikiem z pokazu z 10 listopada oraz kilkoma zdjęciami z naszych zajęć.
Miłego oglądania!
   Zapraszam do obejrzenia całego postu ;-)
Zdjęcia  i nagranie: KAMUI Samurai Sword Artists
Facebook / strona internetowa KAMUI
Hello everyone!
   Today post about my hobby:  Martial arts.
I participated in classes conducted by The Samurai Sword Artist Kamui. Kamui prepare presentations (this year organized a demonstration on the occasion of November 11 - in Łódź, with us classes were November 10;-)), and also deal with the choreography for films. More information can be found on their website and on Facebook :-)
I am very impressed!
Today I share with you videos of the show from November 10 and several photographs of our activities
. :-)

 Source: KAMUI - facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)