Instagram

czwartek, 17 września 2015

TRENDY - JESIEŃ/ZIMA 2015

    Dzisiaj przegląd jesiennych trendów 2015.
Źródła:   Wojas,   Lasocki,   Zara,   Mohito,   Cropp,   House,   VOGUE USA,   VOGUE UK,   HARPER`S BAZAAR.
Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)
    Dzisiaj przegląd jesiennych trendów 2015.

    Oglądając pokazy mody i przeglądając wrześniowe numery Vogue i Harper's Bazaar nie trudno zauważyć, ze moda w nadchodzącym sezonie nawiązuje do wielu trendów z ostatnich 10 lat. To dobrze, bo nie planuje w najbliższym czasie jakichkolwiek zakupów obrań. W wakacje dokładnie przejrzałam co mam w szafie i powiedziałam: Dość! Więcej nosić, mniej kupować. Co w tym sezonie będzie najbardziej modne?

Po pierwsze: płaszcze we wszystkich długościach i kolorach. Od eleganckich po bardzo barwne, nawiązujące do stylu lat 70-tych. Dla mnie najlepszym wyborem byłby albo elegancki czarny płaszcz (np. taki jak ten z nowego lookbooku Zary) albo trencz w kolorze camel (np. Mohito).
 
 
Jesienno-zimowy total look:
Po drugie: ciepłe swetry o grubym splocie, nie tylko w neutralnych kolorach.
 
Po trzecie: lata 70-te.
Powracaja dzwony, torby z fredzlami, kolorowe kwieciste bluzki - styl hippie.
 Propozycje Mohito:
Nie przepadasz za kwiatami? A może jakiś kwiecisty akcent w postaci kurtki lub szala?
 
 Po czwarte: przepych: złoto i czerwień.
 
 
 Propozycja z Mohito, którą już wkrótce zobaczycie w stylizacji:
 
Makijażowe propozycje od AVON:
 Po piąte: ponadczasowa elegancja,  która w tegorocznym wydaniu bardzo przypadła mi do gustu. Najlepiej obrazuje go ten teledysk :)
 Biel, czerń, czerwień - to kolory na które stawiam w nadchodzącym sezonie.
 
 
Uwielbiam białe kołnierzyki,  które dodają elegancji.
Czerwień i szarość:
 
Powracają lakierki w nowym wydaniu (pamiętam je za czasów przedszkola ;-)) Do tego pikowania. Ja kupuję w 100% :)

:-)

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)