Instagram

piątek, 13 lutego 2015

LOVE is in the Air...

     Z okazji Walentynek przedstawiam "walentynkowy" zestaw ;-) (walentynkowy ze względu na walentynkową czapkę, natomiast - według mnie - zupełnie nie nadający się na randkę! Jeśli już to na spacer :-)). Czapka (Terranova - 8 zł), sweter (Stradivarius - 30 zł) i rękawiczki (H&M - 10 zł) to wyprzedażowe nabytki, które kupiłam w lutym. Z Wrocławia przywiozłam także wiosenną, kwiecistą kurtkę (Stradivarius - 50 zł) - podobne są elementem nowych wiosennych kolekci Cropp i House (w dniach 12-15 luty z okazji Walentynek można je kupć 40% taniej ;-)) Ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiedniej spódniczki, wyszukałam w szafie sukienkę Stradivarius w kolorze bordo.
P.S. Fotki z moich wyprzedażowych łupów (m.in. Z Cropp) już wkrótce :-)
Z góry przepraszam za opóźnienia ale ostatnio cierpię na chroniczny brak czasu.

     On the occasion of Valentine's Day present, "valentine" set;-) ("Valentine's Day" because of Valentine's cap, but - in my opinion - just not suitable for a date! If you already are a walk :-)). Cap (Terranova - 8 zł), sweater (Stradivarius - 30 zł) and gloves (H & M - 10 zł) Outlet acquisitions is that I bought in February. From Wroclaw also brought spring, flowery jacket (Stradivarius - 50 zł) - also are part of the new spring collection Cropp and House (12-15 February to celebrate Valentine's Day can be a merchant with 40% discount;-)) Because I could not find the right skirt , I searched the closet Stradivarius dress in burgundy color.
P.S. Photos of my loot outlet (eg. From Cropp) soon :-)

I apologize in advance for any delays but recently I suffer from a chronic lack of time.
 
Zapraszam do obejrzenia całego postu ;-)

W zestawie / In set:
  • walentynkowa czapka / cap - Terranova (8 zł ;-))
  • kurtka / jacket - Stradivarius
  • sukienka / dress - Stradivarius
  • sweter / sweater - Stradivarius
  • rękawiczki / gloves - H&M (10 zł)
  • skarpety / socks - H&M (5 zł)
  • kozaki / shoes - Lasocki / CCC
 
 ;-)

5 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez kurtki bardziej by mi się podobało :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM  poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mu się ten zestaw :) Świetne kolory:)

    Zapraszam rowniez do mnie:) http://bymadameem.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)