Instagram

niedziela, 4 stycznia 2015

Childhood

Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)
Ostatnio przeglądałam zdjęcia z dzieciństwa, z powodu ciągłego braku czasu pierwszy raz od kilku lat... Wróciły miłe wspomnienia z lat dzieciństwa, wakacje spędzone na wsi w obecności natury. A także przypomniałam sobie, jak wyglądały moje pierwsze ulubione ubrania :)
Chciałam się  z Wami podzielić z moimi ulubionymi zdjęciami.

Z racji tego, że jest to blog o modzie, na wstępie przedstawiam kilka moich ulubionych ciuszków ;-) Jako dziecko przywiązywałam sporą wagę do tego jak się ubieram, bardzo lubiłam się stroić, tańczyć ;-)   Poniżej mój ulubiony kapelusz, zielony płaszcz z bufkami, strój kąpielowy z Barbie (+ oczywiście koło do pływania z Mała Syrenką ;-) )... oraz kilka "strojów scenicznych":-p

Recently browsed photos from childhood, due to the continuing lack of time, the first time in several years ... came back fond memories of childhood holidays spent in the countryside in the presence of nature. And I remembered how they looked my first favorite clothes :)

I wanted to share with you my favorite photos.
Due to the fact that this is a blog about fashion, at the outset are a few of my favorite s clothes ;-) As a child, a sizable pay much attention to how I dress, I loved to dress up, dance;-) Below is my favorite hat, a green coat with puffed sleeves swimsuit with Barbie (+
of course the wheel to swim with Little Mermaid;-)) ... and some "stage costumes":-p
Bardzo fajny płaszczyk.W przedszkolu próbowałam się w niego wcisnąć, niestety bezskutecznie ;-)
Very cool coat. In kindergarten I tried to push him, but to no avail ;-)
Ta mina mówi sama za siebie... :-)  This face says it all ...:-)
 "Na deser"moja ulubiona sukienka: czerwona w czarne kropki (jak biedronka), z białym wiązanym kołnierzykiem i białą wielowarstwową halką :-) Do tego oczywiście hit: bransoleta z odpustu i lakierki ;-)

"For dessert," my favorite dress: red with black spots (like a ladybug), tied with a white collar and white multi-layered petticoat:-) And of course a hit: bracelet with indulgence and patent leather shoes;-) 
 a teraz trochę o moich początkach :-)
MOJA RODZINA
Moja Mama...

and now a little bit about my beginnings :-)

MY FAMILY
My Mom ...
Moi Dziadkowie, ciocia i wujek i kuzyni.
My grandparents, aunt and uncle and cousins.
Mój dziadek <3 My
grandfather <3
W dzieciństwie bardzo lubiłam robić zdjęcia. Ulubione zdjęcie które udało mi się zrobić aparatem starego typu. As a child I loved to take pictures. Favorite photo that I took an old camera.
Ja z lat najmłodszych....
I am the youngest of years ....
 
Jako dziecko uwielbiałam bałagan :-) W moim pokoju zawsze panował chaos, do tego stopnia że w stercie zabawek ciężko było cokolwiek znaleźć. Obecnie jest zupełnie na odwrót :-)
As a child I loved to mess :-)
In my room was always chaos, to the extent that in a heap of toys was hard to find anything. Today, the opposite is true :-)
To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że post się podobał :-)
That's all for today. I hope you liked the post:-)
:-D

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia! Ach te dziecięce stylizacje :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam bardzo serdecznie, nowy przepis na zdrowe śniadanie ;)
    http://veggieappettizing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)