Instagram

niedziela, 13 lipca 2014

Good bye Wrocław!


http://wratislawia.hotelsystems.pl/up/images/wrocek.jpg
Zapraszam do obejrzenia całego postu :-)


        Po czterech latach nauki nadszedł czas na zakończenie studiów i pożegnanie najpiekniejszego miasta w Polsce - Wrocławia. Zawsze będę miło wspominać to miasto i uczelnię (Uniwersytet Przyrodniczy). Cztery lata ciężkiej pracy, nauki matematyki, fizyki, astronomii i wielu innych (przyprawiających mnie o dreszcze) przedmiotów stały się tylko wspomnieniem, a po przypomnieniu sobie, ze na początku po pierwszych zajęciach z matematyki chciałam zrezygnować chce mi się śmiać ;-) Te cztery lata były dla mnie przełomowe. Poza wiedzą teoretyczną dotyczącą mojego kierunku, przede wszystkim nauczyłam się innego patrzenia na siebie i moje możliwości. Pomimo tego, że po maturze chciałam studiować na zupełnie innym kierunku z innymi przedmiotami kierunkowymi (matematyka i fizyka wydawały się być zbyt ciężkie, nie dla mnie) dałam radę przejść studia bez żadnego egzaminu poprawkowego a na obronie pracy uzyskać najwyższą ocenę :-) Udowodniłam sobie, że jak się chce coś osiągnąć to można, nie ma rzeczy niemożliwych.
Dzisiejszy wpis poświęcam Wrocławiowi :-)


English version below photos!

          After four years of study time to complete studies and farewell most beautiful cities in Poland - Wroclaw. I will always remember this nice city and the university (University of Life Sciences). Four years of hard work, science, mathematics, physics, astronomy, and many others (nuggets me shudder) objects have become just a memory, and you remember that at the beginning of the first class in mathematics wanted to abandon me laugh;-) These four years have been a breakthrough for me. In addition to theoretical knowledge concerning my direction, above all else I learned to look at myself and my abilities. Despite the fact that after graduating from high school I wanted to study in a completely different direction from the other objects directional (mathematics and physics seemed to be too heavy, not for me) I gave advice to go study with no exam and work on the defense to get the highest score I proved myself :-) that if you want something you can achieve, nothing is impossible.
Today's post I dedicate Wrocław :-)

1. Prezenty z okazji obrony / 2. Ulubiona kawa w McDonald`s / Most Grunwaldzki
Wizyta w Zarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)