Instagram

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Brown & Green

    Dzisiaj prosty i wygodny zestaw.. i przede wszystkim ciepły,  bo złożony z kilku warstw. Bardzo często tak się ubieram, ponieważ należę do zmarzluchów  ;) i ciągle jest mi zimno. Bardzo brązowo (może nawet trochę za bardzo i z tego względu już miałam skasować ten post) ale stwierdziłam, że może akurat komuś  się spodoba.
     Ze względu na pogodę muszę odłożyć kolejne zdjęcia, których nie mogę się już doczekać. Mam sporo pomysłów które - mam nadzieje - uda mi się zrealizować. Kupiłam statyw i to powinno ułatwić mi pracę. Ale póki co sesja na studiach i mimo, że od stycznia siedzę w domu, ciągle jest coś do zrobienia.

Zapraszam do obejrzenia całego postu :)
 W zestawie:
  • sweter / sweater - Top Secret
  • torba / bag - Reserved
  • spodnie / trousers - C&A
  • kurtka / jacket - House
  • czapka / cap - House
  • buty / shoes - Wojas
  • bluza / blouse - House
 


     A to moja mała kolekcja storczyków- ostatnio dostałam 1 nowy ;)


1 komentarz:

  1. do twarzy Ci w brązach
    super czapka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! ♥
Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz tę stronę ponownie:)